[ROM] JellyBlur | V3.2 | 4.1.2 [01-03-13]

Znany i lubiany - został zaktualizowany :)
Link do pierwszego wpisu o tym Romie: http://www.myx8.pl/2012/12/rom-jellyblur-v1-412-09-12-12.html







Co nowego od wersji v2:
V3:
-Nowy bulid Romu z kodu MINI CM10
-Naprawiono rzadkie restarty telefonu
-Poprawiono płynność systemu
-Poprawiono stabilność systemu
-Dodano Xperia Z launcher (pełny)
-Dodano Walkman Player
-Zaktualizowano apliakcję seeder do wersji 2.0
-Naprawiono problemy z wieszaniem się systemu podczas korzystania z telefonu
-Naprawiono błędy odblokowywania/zablokowywania ekranu
-Dodano nowe motywy
-Zastosowano mod,który pozwala bez zwiększania roździelczości zastosowywania motywu np. HDPi
-Dodano nowe Tweaki na lepsze działanie systemu
-Lepsze działanie GPU
-Stabilny nawet na 600mhz (domyślnie ustawiono 245mhz-600mhz)
-Szybsze działanie karty SD (wczytywanie,zapisywanie)
-Dodano Tweak Geeky engine (dzięki Forever king)
-Naprawiono problemy z przesunięciem ekranu
-Nowa tapeta "Blur"
-Dodano Xperia Wallpapers
-Usunięto klawiaturę z V2 i dodano Windows Phone keyboard (płynniejsza,mniej ramu zajmuje)
-Więcej wolnego Ramu
-Animacja startowa "Xperia Z"
-Lepsze działanie WI-FI (szybsze łącznie,pobieranie itd)
-Lepsza reakcja na dotyk

V3.1:
-Naprawiono nie które błędy związane z uruchamianiem telefonu
-Naprawiono rzadkie restarty telefonu
-Zastosowano kilka poprawek w tweakach
-Naprawiono kilka błędów dt. dalvik-a cache
-Naprawiono przewijanie okien
-Usunięto Xperia Z Launcher (full) a wgrano tylko część Launchera
-Usunięto motywy xperia S oraz Moto Blur
-Dodano nowy Launcher "Zeam" - polecam go używać
-Dodano aplikację "noFrillsCPU" znany z pozostałych moich romów
-Dodano Odtwarzacz muzyki Xperia Walkman (pełny)
-Naprawiono sensory
-Usunięto zbędne aplikacje z V3 dzięki temu mamy więcej ramu

V3.2:
-Ważna aktualizacja
-Brak wsparcia dla kernela nAa Jb-04
-Naprawiono walkman player (teraz już działa poprawnie)
-Naprawiono częste problemy z siecią komórkową
-Naprawiono duże zużycie baterii
-Naprawiono restarty gdy karta SD zostanie wyciągnięta
-Ilość wolnego romu 50/51mb
-Wyłączono Dithering
-Dodano app "Boost My Xperia™"
-Dodano motyw UXP (darmowa wersja) i ustawiono jako domyślny
-Lepsze przewijanie okien



Instalacja:
1. Odblokować Bootloader: http://www.myx8.pl/2012/01/howto-jak-odblokowac-bootloader.html
2. Wgrać Kernel nAa-jb(http://www.myx8.pl/search/label/naajb) lub Oxydo-JB(http://www.myx8.pl/search/label/oxydoics): http://www.myx8.pl/2011/09/howto-jak-wgrac-custom-kernel.html
3. Tak jak jest napisane w instrukcji instalacji Kernela - należy po jego wgraniu ale przed wgraniem Romu zrobić Format /system, /data i /cache i nie ma tutaj przeproś
4. Ściągnąć Rom i wrzucić na karte SD
5. W CWM Recovery wipe data/factory reset
6. Wgrać Rom
7. Tak samo jak Rom dograć Google Appsy: http://goo.im/devs/nAa/MiniCM10/gapps/gapps-jb-nAa-20121119-signed.zip
8. Reboot


Oryginalny temat: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2038904
Download V3.2: https://team-blur.googlecode.com/files/update-JellyBlur-V3.2-TeamBlur.zip.zip

28 - ilość komentarzy:

tiestobunio@ pisze...

o dziękuję za publikację :)

Anonimowy pisze...

wifi nie działa

tiestobunio@ pisze...

Taa Ty sam nie dzialasz
czytaj uwaznie "-Brak wsparcia dla kernela nAa Jb-04"

Zodex pisze...

Może trochę mniej agresywnie do ludzi testujących twój rom ?
To nie ty im robisz łaskę że robisz im romy tylko oni że ich używają ;)

tiestobunio@ pisze...

Ty się tam zamknij nie do Ciebie piszę :)

Anonimowy pisze...

tiestobunio ale kolega mówi prawdę że jesteś ograniczony i nie umiesz odnosić się do ludzi przykro mi, ale nie obchodzą mnie tak ułomne osoby jak ty

to3k pisze...

Idźcie gdzie indziej to przegadać bo zacznę moderować;)

tiestobunio@ pisze...

Tomku proszę cię usuń te zbędne komentarze.

Anonimowy pisze...

Taka prawda. Dobrze gadają. Jak Ci się nie chce pomagać użytkownikom twojego romu to laski nie robisz. Jest wiele innych romów. Wiecej szacunku dla ludzi dzięki którym istniejesz.

Zodex pisze...

Dokładnie...
Ja nigdy nic złego na użytkownika mojego romu nie powiedziałem...
P.S. Tb jak taki z ciebie Dev. to zrób github jak ja ...
https://github.com/zodex?tab=repositories

Anonimowy pisze...

Nie każdy jest taki pro jak TY tiestobunio. Może on tego nie zauważył ? hmm ? Każdemu się może zdarzyć.

Anonimowy pisze...

zodex masz może gg? lub byś podał fejsa bo mam kilka pytań w sprawie romów itp ok?? a wracając do tematu wszyscy oprócz tiesta mają racje:)

Anonimowy pisze...

Może mi ktoś pomóc z uruchomieniem wifi ? nie wiem jak się do tego zabrać cały czas pisze że wył. zainstalowałem V3.1

Darek Pardowski pisze...

Dobra mam trzeba po prostu zainstalować kernel OXYDO JB :D : Postępuj zgodnie z instrukcją flashowania telefonu. :P

Zodex pisze...

@Anonim
Mam GG 33135009
Jak cię dobrze poznam dostaniesz fajsa ;)

Anonimowy pisze...

Witam.Pójdzie na nAa-jb 2.6.32.60 ?

Anonimowy pisze...

Ten rom (v3.2) to po prostu 1 wielka porazka! Dzwiek na glosniku charczy przy max glosnosci a na sluchawkach jest za cicho, rom strasznie muli a pisanie smsow to po prostu udreka bo tnie sie jak cholera mozna to najlepiej zauwazyc gdy wlaczy sie muzyke i wejdzie w ustawienia to przy kazdym wejsciu muza sie zacina! Jeszcze piszesz full walkman a gdzie jest widget?! W widzecie narzedia nie dziala dane, i bodajrze przy trybie samolot wywala caly widget. Wersje na 2.3.7 tez sa do dupy wifi czy net zeby zaskoczyl trzeba zresetowac telefon x_x. Odpusc sobie chlopaku robic te romy bo to ci kur..nie idzie, albo naucz sie je porzadnie robic... Jezeli szukacie dobrego romu to z czystym sumieniem moge wam polecic gigner sony cmx v10 badz zancefil v11 tylko ze one sa na 2.3.7.

tiestobunio@ pisze...

Lubię czytać takie coś ,ale nie lubię jak ktoś docenia Mojej pracy.
1 co pewnie masz głośnik do dupy,bo w tym rzecz ,że w 3.2 głośnik jest cichy ze względu na wgraniu beats audio
2.Zastosuj się do ustawień romu,które masz w tematach

3.Ja na pewno nie będe se odpuszczał,bo jakiś typ se tak powie...
Sory ,ale nie tędy droga kolego :)

Po prostu nie używaj moich romów,a nie będziesz miał problemów.


Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Na innych romach mi nie charczy tylko na twoim ale ok głośnik jest rozwalony ^^.
Zawsze się stosuje do wskazówek autora romu, przecież kto jak kto ale on powinien wiedzieć najlepiej na jakich ustawieniach działa jego rom najlepiej. Jakby było wszystko ok to bym napisał że rom jest dobry, a nie jest a nie mam zamiaru pisać bzdur żeby poprawić humor autorowi, po prostu napisałem co myślę o tym romie, że to było nie pochlebnie możesz winić siebie bo wypuściłeś niedoróbkę... Przed wypuszczeniem romu najlepiej mieć go parę dni w telefonie i sprawdzić go lub załatwić sobie jakiś beta testerów,a takich myślę że spokojnie byś znalazł, i dopiero potem publikował swój projekt.

Masz rację ;) Już nie mam zamiaru brać więcej pod uwagę twoich projektów.

tiestobunio@ pisze...

Dzięki RESAQ

Anonimowy pisze...

Witam wielki Tiestobunio ! [SARKAZM]
Przybywam aby zapytać się :
- JAK TY K***A NAPRAWIŁEŚ BŁĘDY Z DT I DALVIK CACHE SKORO WSZYSTKO CO Z TYM ZWIĄZANE JEST W KERNELU ?!
- DLACZEGO WIDZĘ CHANELOGU V3 i V3.1 Naprawiono rzadkie restarty telefonu SKORO CAŁY CZAS SĄ ?!

Weź ty w********aj albo nie kłam w chanelogach...

Anonimowy pisze...

@zodex

bez komentarza

Zodex pisze...

Przepraszam bardzo ale jak ktoś jest na bierząco to wie że mam 40 gorączki i nie mam siły na następne wojny... Aby rozmawiać mam tableta... I nie jestem autorem żadnego komentarza na Anonim :)

Anonimowy pisze...

Witam mam mały problem a mianowicie mam zamienione klawisze ze sobą klawisz wstecz jest klawiszem menu a klawisz menu działa jako klawisz wstecz ... da się to gdzieś zmienić w opcjach lub plikach systemowych ?

xXx pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
xXx pisze...

Dodatkowo słowem nie jest napisane, że konieczne jest wgranie CWM aby zrobić cokolwiek - jak już piszesz poradnik Autorze to pisz ze szczegółami (nie mówię, że krok po kroku, przycisk po przycisku), bo później taki laik jak ja na własną rękę musi szukać jak wgrać nowy rom do telefonu...

xXx pisze...

Tak samo przed punktem 2 trzeba mieć roota...

xXx pisze...

Na kernelu OXYDO nie działa u mnie - po instalacji romu i aplikacji wisi na logo kernela. Na kernelu nAa działa, uruchomił się (ale uruchamiał się bardzo długo) - ale nie działa WiFi, nie da się go włączyć. Wszystkie kroki robiłem zgodnie z tym co jest tutaj napisane.